Časté otázky dodávateľov
Čo je MyAirProducts?
MyAirProducts je internetový samoobslužný nástroj, ktorý dodávateľom umožňuje zobraziť stav faktúry a platby. Toto je zabezpečená webová stránka a budete mať prístup len k informáciám týkajúcim sa stránky vášho dodávateľa. Toto sú hlavné možnosti MyAccount:
Zobraziť prijaté faktúry
Zobraziť odoslané platby
Pozrite si faktúry po lehote splatnosti
Zobraziť históriu platieb
Ako získam kópiu Air Products informácií o kredite?
Ako získam kópiu certifikátu oslobodeného od dane pre objednávky v Severnej Amerike?
Aké výhody prináša Môj účet dodávateľom?
Čo mám robiť, ak som zabudol svoje heslo alebo používateľské meno pre MyAirProducts?
Ako môžem posielať faktúry elektronicky?
Ako môžem získať podrobnosti o prevode?
Moja faktúra má v MyAirProducts stav „Čaká platba“ a je po splatnosti. Čo s tým mám robiť?
Platba je zaregistrovaná v MyAirProducts, ale nedostal som prostriedky. Čo mám robiť ďalej?
Nemôžem nájsť svoju faktúru v MyAirProducts. Čo mám robiť ďalej?
Mám technické problémy alebo potrebujem pomoc s mojím účtom. Čo mám robiť?
Ako môžem dostať zaplatené rýchlejšie?
Prijímanie platieb elektronicky (ACH) môže výrazne skrátiť čas čakania. Vyplňte formulár Autorizácie elektronického bankového prevodu.
Aké sú požiadavky pri fakturácii Air Products?
Ako Air Products definuje rozmanitého dodávateľa?
V prípade činností v Spojených štátoch amerických nájdete v odkaze Kvalifikácia dodávateľov informácie o definíciách podľa klasifikácií, ktoré v súčasnosti monitorujeme.